Resultats de la cerca
Programa de sensibilització #educaSJD
El programa #educaSJD ofereix als joves la possibilitat de conèixer històries en primera persona de col·lectius en risc d'exclusió social i d'implicar-se per canviar les situacions d'injustícia.DEL CAMP A LA PANXA!
Veurem els aliments des de l'origen fins a la manipulació i preparació d'un batut.
A la recerca de la deessa (Barcelona)
Conferència amb Núria Roselló on l’alumnat es converteix en detectiu del passat per identificar troballes arqueològiques reals. Una experiència viva entre ciència i espectacle!
Jornada de Portes Obertes
La millor manera de conèixer la universitat és viure-la!
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.Visita lliure Gaudí Experiència
La visita lliure a Gaudí Experiència combina les vessants lúdica i didàctica, i permet acostar els i les alumnes a l'univers creatiu de Gaudí d'una manera interactiva i innovadora.
Visita guiada: Els invents i els inventors de la Farinera
Una nova manera pels alumnes de conèixer la fàbrica de farines i entendre com la combinació de coneixement, eines i tècniques pot ajudar a millorar el món.
La pòtencia de les fractals
Has sentit mai a parlar de les fractals? Et creus capaç de crear figures infinites? Aprèn a dibuixar, construir i crear fractals de grans dimensions. Aprèn els secrets per construir figures infinites!
Amb el cos no s'hi juga
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Connectant amb la natura per la salut mental
Descobreix com la connexió amb la natura pot ajudar a infants i adolescents a desconnectar de l'estrès i millorar el seu benestar emocional.
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.