Resultats de la cerca
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.Jornada de Portes Obertes MEDICINA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Traspatràs
Obra de teatre sobre l'educació viària, el civisme, el reciclatge i la prevenció. L'espectacle combina la màgia, la música, les figures de globus i l'art del clown.
Anem a buscar el tresor d'en Serrallonga
Els boscos de les Guilleries alberguen un gran tresor
IMPRESSIONATS PELS ARTISTES
Taller d'art sobre Picasso
Taller de Física la Mentora Alsina (II)
Els alumnes coneixeran com era un laboratori de física experimental de començament de segle XX
Visita al taller de Katakrak
Imaginem, construïm i juguem: una mirada creativa al nostre entorn Coneixereu un taller creatiu, jugareu amb les nostres instal·lacions i creareu els vostres propis artilugis.!
Elmer, l'elefant de colors
Conte teatralitzat per a infants des de 2 fins a 8 anys.
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües.
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.Mostrant 1-10 de 2.092 elements.