Resultats de la cerca
Corbes i superfícies reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?En temps de guerra: les trinxeres del Merengue
Visita al tossal del Merengue (Camarasa), escenari de la Guerra Civil, per reflexionar sobre la violència, la memòria democràtica i la vivència de la lleva del biberó i la població civil.
Què diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.
Experiències amb la neu i els esports d'hivern a Vallter
Vallter proposa estades i activitats per fomentar l'esport blanc entre els escolars i acostar la muntanya i el medi natural als joves.
Així viuen els animals que temem
Hi ha molts animals que temem i/o no ens són atractius però a vegades podem tenir una reacció inadequada, tant per a nosaltres com per a l'animal.
Els vitralls: una artesania d'època medieval
Un taller per sensibilitzar a l'alumnat sobre la importància i complexitat de la feina dels artesans d'època medieval i, en concret, la dels vitrallers.I. Visitem un castell medieval
Coneixerem com era un castell amb els seus elements defensius, aspectes històrics, socials i culturals propis de l’Edat Mitjana.
The Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.
MÓN SANT BENET: El misteri de Sant Benet
Joc d’investigació
Tallers STEAM a l'aula
Tallers STEAM vinculats a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.