Resultats de la cerca
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?L'escriptura medieval
Apropament al mòn medieval a través de l'escriptura, activitat pròpia dels monjos. L'alumnat reproduirà textos medievals usant els materials propis de l'època.BATUTS VERDS A L'AULA
Fomentar l'alimentació saludable és fàcil amb batuts!
STEAM: Art, arquitectura i geometria
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostrarem amb una breu introducció a l’exposició. Però també tenen molt a veure amb l’art, l’arquitectura, la música i fins i tot el disseny industrial.
TALLER D’ESPELMES DE CERA VERGE D’ABELLA
FES LA TEVA PRÒPIA ESPELMA DE CERA D'ABELLA
Els músics de Bremen
Les cançons o format titelles. Molt propers al alumnes a qui va adreçat.
Quan la Princesa es va escapar
Taller de contes no sexistes. Narració oral sense prejudicis..Modistes i sastres: vestits a mida!
Com es fa un vestit a mida? Qui feia aquesta feina abans de l’aparició de les fàbriques? Quins teixits i formes agradava vestir en altres èpoques? Un taller sobre els oficis de modista i sastre.
Formació i acompanyament en l'ús dels nous equipaments dotats a les escoles
Formació i acompanyament en l'aplicació dels equipaments de robòtica i electrònica dotats per Departament d'Ensenyament a les escoles.
CAÇA NIUS: La Recerca dels Ous Perduts.
Gimcana on descobrim el niu dels ous de dinosaure: rastres del bosc, petjades, ossos, dents. Realitzem el seu menjar, fem d'espeleòlegs, treballem amb motlles i esculpim.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.