Resultats de la cerca
Taller de transparències i visita guiada a la Cripa Gaudí
L'objectiu del taller és que els alumnes interpretin el llenguatge de la llum imitant la tècnica dels vitralls que trobarem a la Cripta.CURSOS PER A DOCENTS
Formació reconeguda pel Departament d'Ensenyament per a docents de Primària i Secundària que vulguin aprofundir en Comunicació Audiovisual i Arts Escèniques.
Mas de Colom amb els 5 sentits
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca Mas de Colom
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupLES DRASSANES REIALS DE BARCELONA, FÀBRICA DE GALERES
Visita a un dels edificis més importants en la història de Barcelona; les Drassanes Reials, l'indret on es van construir els vaixells que van permetre el creixement de Catalunya a l'edat Moderna.
LA MÀGIA DEL CIRC
Vols formar part de la nostra companyia de circ?
El desconegut món del plàncton oceànic (Lleida)
Com el podem conèixer i què representa per a l'ecosistema
Que peti la plaça!
Espectacle musical ideal per a qualsevol tipus de festa de l'escola, Carnestoltes, final de curs, castanyada...Apta per a totes les edats.El compositor a l'aula
Aquest taller pretén aportar un recurs a l'aula per treballar la creativitat dels estudiants de manera cooperativa, introduint les tècniques de composició contemporànies com a eix principal.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.