Resultats de la cerca
Descobreix Vidrà
Gimcana amb codis QR al voltant del poble de Vidrà.
Visita el Museu de Cera de Barcelona
El Nou Museu de Cera de Barcelona, renovat integralment el 2020, ofereix als seus visitants més de 150 figures distribuides en 28 escenografies diferents; una experiència moderna i innovadora!
Artesans i gremis a l'època medieval
Taller amb el qual ens endinsem en el món medieval per tal de descobrir la societat feudal amb els seus artesans i gremis. Posarem en pràctica un d'aquests artesanats: el vitrall.TALLER BUSCANT A GOOGLE
- Taller sobre negocis basats en les dades i la publicitat - 1 hora de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 10/20 persones màxim
Jornada de Portes Obertes EDUCACIÓ (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Cursa d'Orientació a la Vall d'en Bas
Per equips, cada un amb un mapa i brúixola, haureu de trobar les diferents balises que hi ha senyalades al vostre mapa. Guanya l'equip que en troba més correctament amb el menor temps possible!
La Polsina viatja pel temps
Viatja amb la Polsina des de l'edat antiga fins a l'època medieval.
It's Magic!
Espectacle en anglès de clown, màgia i titelles sobre un pallasso que vol fer màgia. Activitat per als cicles infantil i inicial. Anglès nivell d'iniciació.
Cràters i volcans: visitem el volcà de la Crosa
Coneixem com és el cràter més ample de la península i el seu vincle amb l'aigua.
PICCOLO CIRC DE FIL: titelles, teatre i dansa
Obra de titelles, teatre visual i dansa sense text que mostra com la cosa mes difícil no és caure se de una corda fluixa si no trobar la força de tornar a pujar en aquesta.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.