Resultats de la cerca
Ràdio MNACTEC: Fem el nostre programa
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
L'HABITACIÓ DEL DARRERA
L’habitació del darrere és aquell quarto mig amagat i misteriós, on sovint tenim coses oblidades i que hem deixat enrere. Preparats per entrar-hi?
De la imaginació a la pantalla (Lleida)
Introducció al cinema fantàstic
ORIENTACIÓ
Excursió de tot el dia a l'Escola de Natura Mas Pagès. L'activitat principal dura 4h i després complementem l'estada amb jocs i lleure. Hi ha la possibilitat de dinar a la casa o de portar-se'l de cas
Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Barcelona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
De tots els colors, de totes les formes. Protagonistes diverses
Descobrim les connotacions que s'amaguen darrere els colors i les formes.
DESCOBRIM LA MÒMIA I L’ANTIC EGIPTE AL MUSEU
Activitat vinculada a l’arqueta de l’Antic Egipte per venir al museu a descobrir aquesta cultura mil·lenària a través del contacte amb les obres originals.
TITELLES LA ZOOBAND
Espectacle de titelles i cançons molt participatiu. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del públic en el desenvolupament de la història, de manera que els nens són part d'aquesta.
EL BATEC DELS VOLCANS
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc.Explora els boscos de muntanya (Collserola, Sant Llorenç, Montseny)
Sortides per explorar el bosc a Collserola, Sant Llorenç o el Montseny
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.