Resultats de la cerca
El flautista d'Hamelín
Espectacle de teatre d'ombres que sembla cinema en viu i en directe. Amb el moviment combinat de les llums i altres elements aconsegueixen diferents plans, profunditats, tràvelings i transicions.
Canvi d'aires o aires de canvi?
L’ activitat telemàtica "Canvi d’aires o aires de canvi?" pretén donar a conèixer la problemàtica actual de la contaminació atmosfèrica i acústica.
L'electricitat
Els/les alumnes podran conèixer diferents formes de generar electricitat
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.NO + VIOLÈNCIES MASCLISTES
Taller per identificar i visibilitzar les violències masclistes, reflexionar sobre les seves causes i promoure actituds de responsabilitat i acció davant les situacions d’injustícia.
Actuar sense parar! (Lleida)
Jugant a partir de tècniques teatrals
Reptes de la prehistòria
L'activitat s'organitza a partir de tres dinàmiques que es duran a terme a sales i/o al taller d'història.
TREPITJA L’ESCENA
Introducció a les arts escèniques en els seus grans eixos: cos, veu, emocions i crear una història.
MELQUÍADES EXPERIMENTADOR
Taller d'experiments sorprenents, sobre les propietats de l'aire i de l'aigua i sobre la força de la gravetat.
Creem un refugi d'insectes al pati de l'escola!
Construeix un insectehotel per fomentar la biodiversitat al pati de l'escola. Descobreix la importància dels insectes i com ajudar-los a trobar refugi en l’entorn escolar.
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.