Resultats de la cerca
El conte de la lletera
Les cançons i la participació. Espectacle molt interactiu.Cinema i filosofia a la UB
L'activitat consisteix en una breu xerrada introductòria de temes filosòfics a càrrec d'un/a professor/a de la facultat, seguida de la projecció d'una pel·lícula i posterior debat.
Prevenció d'accidents. No et frenis la vida. MIFAS
Acció de sensibilització per a la prevenció d’accidents de trànsit. El nostre objectiu és sensibilitzar els més joves sobre els comportaments responsables quan condueixen un vehicle motor.MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL FUTUR DE LES CIUTATS
A través de jocs d'enigmes i una visita al Mirador Torre Glòries, l'alumnat podrà comprendre el funcionament de la ciutat i imaginar solucions innovadores pel futur urbà.
Magic brains
Il·lusionar desde les arts escèniques a veure la relació entre la neurociència i l'art des del món de la màgia.
Fred, fred
Experiències que et deixaran glaçat
Aprenem a Ecodissenyar
L’objectiu és que l'alumnat comprengui el concepte de cicle de vida dels productes que els envolten i com, pensant en ells des de les primeres fases de disseny, es poden minvar els impactes ambientals
Cúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.Fenòmens elèctrics (Barcelona)
Experiments amb molt de ganxo
EL CEL I LA TERRA
Ens aproximen a l’origen de la tradició del Nadal i els reis. Davant d’un frontal romànic, les figures dels personatges protagonistes prenen vida.
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.