Resultats de la cerca
Visita lliure Gaudí Experiència
La visita lliure a Gaudí Experiència combina les vessants lúdica i didàctica, i permet acostar els i les alumnes a l'univers creatiu de Gaudí d'una manera interactiva i innovadora.
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,De la imaginació a la pantalla (Girona)
Introducció al cinema fantàstic
Taller de química: el canvi químic
Taller per comprendre els avenços científics i les aplicacions actuals de la química.
ESPAI BOMBOLLA
Un espai on petits i grans podran gaudir experimentant amb la màgia de les bombolles de sabó.
Visita a la seu de la Fundació
Visita guiada a la seu de la Fundació i entrada a la Casa groga amb itinerari fins als jardins de la fàbrica La blava.
The Great Circusman
Activitat en anglès de clown, màgia i titelles sobre un artista de circ ambulant i el seu espectacle de carrer. Activitat per al cicle mitjà, cicle superior i 1r d'ESO. Anglès de nivell intermedi.
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.La setmana dels 7 dissabtes
Obra de teatre musical escolar per a infants des de I5 fns a 3r de primària. És una obra educativa, lúdica i interactiva, el que fa que els infants si puguin sentir partíceps des del primer moment.
L'ETAP pas a pas
Quins son els passos del cicle urbà de l'aigua
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.