Resultats de la cerca
Micro-Combat
Juego educativo sobre resistencia antimicrobiana. Todos los beneficios irán destinados a la investigación de nuevos antibióticos.
PARLEM DE DRETS HUMANS
Taller per conèixer la Declaració Universal dels Drets Humans i reflexionar sobre la responsabilitat individual i col·lectiva per construir una societat més justa i solidària.
ESCOLARS – Unarre (2 dies - 1 nit)
Gaudeix d'una estada de 2 dies i 1 nit on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24.
Desafiaments matemàtics
L'emoció dels desafiaments matemàtics
Fum, màquines i acció
En aquesta activitat investiguem els efectes de la revolució industrial a Catalunya a través de les peces exposades al Museu i dels sis personatges que construeixen els alumnes, fidels a la història.
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.Aireja't en bici a Can Picó (activitat doble)
Aquesta activitat té per objectiu combinar la circulació en bicicleta amb l’estudi de la qualitat de l’aire de l’entorn per on circularem.
La Polsina viatja pel temps
Viatja amb la Polsina des de l'edat antiga fins a l'època medieval.
Animals del passat, excavem-los!
Aprendrem com es formen els fòssils i ens convertirem en paleontòlegs per excavar un fòssil d'un animal desaparegut i descobrirem com eren els animals que vivien a les nostres terres fa milions d'anysMatemàtiques al castell d'Hostalric
Visita guiada que treballa el conjunt arquitectònic de la fortalesa d’Hostalric des de l’àrea de les matemàtiques.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.