Resultats de la cerca
Taller de robòtica amb Lego Education
Taller de robòtica i programació amb material de Lego Education (Spike, WeDo 2.0, Mindstorms).
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.Taller de circ i psicomotricitat CIRKOMOTIK
El parc de la “Circomotricitat” Jocs de psicomotricitat orientats al circ. Un espai lúdic, alternatiu i no competitiu
La pòtencia de les fractals
Has sentit mai a parlar de les fractals? Et creus capaç de crear figures infinites? Aprèn a dibuixar, construir i crear fractals de grans dimensions. Aprèn els secrets per construir figures infinites!
La ciència del joc
Aquesta exposició permet veure com la ciència intervé en l’evolució de la tecnologia i com posa les bases per al seu funcionament
El procés tèxtil de la llana
Visita guiada a l'espai expositiu dedicat a la fàbrica tèxtil
Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenera
Generador d'operacions matemàtiques amb solució
EL VALOR DE LES PLANTES
Taller interactiu on els alumnes identifiquen plantes amb jocs, material manipulatiu, claus dicotòmiques i guies, explorant el bosc i completant el seu quadern de camp.
Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.Mamut, el gegant extint
Taller d’il·lustració científica amb Hugo Salais
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.