Resultats de la cerca
EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà!
Protagonitzeu un gran concert cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Terrari virtual
Programarem un terrari virtual i farem servir un termòmetre connectat a una placa controladora per mesurar la temperatura i tractar de mantenir-lo en un nombre determinat de graus.
L'esclat de vida
En aquesta activitat de recerca científica coneixerem les diferents teories que existeixen sobre l’origen de la vida i revelarem el paper clau dels volcans en aquest fet.
Suberexploradors
Ens convertim en experts exploradors per un dia! Mitjançant un seguit d’investigacions sorprenents en grups,aprendrem els secrets de l’alzina surera i la rica biodiversitat que l’envolta.Ruta pel Pla de Martís: aigua, tríops i roques
al Pla de Martís coneixerem en la seva formació, funcionament i característiques hidrogeològiques. Descobrirem el travertí, una de les roques de la zona, i els tríops, una espècie de crustacis.
Els pigments de la natura
Taller en què els infants, mitjançant l’experimentació científica, extreuen els pigments de diferents fruites i verdures i creen pintures naturals.
EL CÀNTIR CORONAT (Museu Deu)
Es treballarà la històrica ceramista del Vendrell.
Quan les pedres parlen
Descobriu l’enginy i la sostenibilitat d’una tècnica mil·lenària
Visita guiada recinte medieval
Visita guiada pel recinte medieval per tal de conèixer i descobrir el llegat del Vescomtat de Cabrera a la vila medieval d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar
MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL PODER DE LES DADES DINS LA CIUTAT
Descobreix la importància del big data i la informació urbana a través de la visita al Mirador Torre Glòries. Aquesta experiència estimula el pensament crític i la presa de decisions sobre les ciutats
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.