Resultats de la cerca
Pirates a l'abordatge!
Conèixer les tradicions de la Festa Major de Santa Cristina A l'aula pedagògica, els alumn es faran el seu propi barret pirata de paper i la seva pròpia bandera pirataSurime de Pentina el Gat
Teatre, música i titelles per nens de 3 a 7 anys. . Tres llenguatges escènics que es combinen per explicar una història emocionant i divertida que exposa conceptes com la rancúnia i el perdó.
Taller energies renovables
Muntatge de 5 prototips que funcionen amb energies renovables: aerogenerador, turbina hidràulica, cuina solar, placa solar tèrmica i cotxe fotovoltaic
Qui pot passar una frontera? (Barcelona)
Videojocs per pensar el món
Xerrada interactiva: Y tú... ¿qué sabes de la "Fast fashion"?
Una xerrada interactiva per conèixer com ha evolucionat la industria de la moda fins arribar a ser ultra ràpida i com això afecta al nostre planeta.
Visita dinamitzada a "Colors del món" - Infantil i primària 1r cicle (Tarragona)
Visita per descobrir el món del color a través de fotografies del National Geographic. L’alumnat aprèn a observar, interpretar i entendre els colors des d’una mirada artística i científica.
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Les Trementinaires
Buscarem, collirem, olorarem i tastarem plantes aromàtiques i medicinals. Farem una bosseta d'olor que s'emportaran a casa.
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysEl procés tèxtil de la llana
Visita guiada a l'espai expositiu dedicat a la fàbrica tèxtil
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.