Resultats de la cerca
Robot Slalom
Serem capaços de programar un robot perquè pugui superar un circuit d’slalom? Controlarem els moviments bàsics d’un robot per definir la seva trajectòria en un circuit d’eslalom (zig-zag).
Animals en perill d'extinció
Taller teòric i pràctic sobre la problemàtica dels animals en perill d'extinció
Taller d'electrònica amb Makey Makey: Gamepad
Programem un petit minijoc amb scratch i movem el personatge amb un comandament que construïm nosaltres mateixos!
LA PEDRERA: Els balcons de la Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Som dins d'un volcà
Taller en què els infants es posen a la pell dels experts en vulcanologia per resoldre un repte: som dins un volcà? A través d’un treball de camp i al laboratori, s’aconsegueix resoldre les hipòtesis.
La Facultat de Ciències de la Terra de la UB va a les escoles
El professorat i personal investigador en formació de la Facultat s’ofereix per anar als centres educatius a fer una xerrada sobre un tema d’actualitat.
Entrenament per arqueòlegs - Programació i electrònica
Amb el dispositiu Makey Makey i les eines de Scratch crearem un mini joc on podem detectar si aixequen un objecte de la seva base.Aquaplay, ludoteca d'aigua
Activitat de jocs lliures amb l'assistència d'una educadora
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.Ràdio MNACTEC: Fem el nostre programa
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.