Resultats de la cerca
Matemàtiques al castell d'Hostalric
Visita guiada que treballa el conjunt arquitectònic de la fortalesa d’Hostalric des de l’àrea de les matemàtiques.
Històries gegants: Canigó i L'Atlàntida
Amb l'acompanyament de la música i d'un gran llibre il·lustrat, la rondallaire condueix els infants al món fantàstic dels grans clàssics creats per Jacint Verdaguer.
VIDA, VIDA PER TOT ARREU!
Activitat manipulativa per a conèixer com funciona el sistema de classificació dels organismes vius, usant restes orgàniques provinents d'entorns terrestres o marins.Taller de percussió: PERCUTIM PERCUTAM!!!!
Audició i taller de percussió d'un munt d'instruments de percussió diferents. Una primera part d'audició hipnòtica i divertida d'instruments de percussió i una part de taller dinàmic i engrescador.
LES FINESTRES DE L'ART
Ens endinsarem en un viatge per la història, la cultura i el pensament a través de l’art.
Taller motivacional en autoocupació i emprenedoria social juvenil (Programa Ocell de Foc Volant)
Taller motivacional dirigit a joves a partir de 16 anys. Dinamitzat per les professionals del Programa Ocell de Foc Volant (de Terrassa i municipis propers).
Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.Òptiques del bosc
Experimentant amb maneres de veure no humanes
Al Bosc amb els Cinc Sentits
Posarem a treballar tots els cinc sentits per experimentar la natura que ens envolta des de tots els angles.
So i acústica (Barcelona)
Experiments per investigar el so
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.