Resultats de la cerca
Treballem el retrat
Taller de retrat desenvolupat per treballar aquesta tècnica i les possibilitats d'expressió que ofereix.L'energia al Planeta (I) i (II)
Visita per conèixer què és l'energia, les maneres de percebre-la i la utilització que en fem.
Gaudeix de l'esport blanc amb els escolars a Boï Taüll
Boí Taüll, vol fomentar l'esport blanc a les escoles i altres centres educatius.
NITI I EL LLEÓ - contes africans
El Pirata Kim ens parla de l'encisador continent africà i ens explica en clau d'humor i participació uns contes de gran significació pedagògica al voltant del respecte a la natura.
L'aigua en joc
L’aigua és vida. Per això, parlar d’aigua és parlar de sostenibilitat.
Visita guiada: La Farinera de Castelló d'Empúries
Visita a la fàbrica on aprendrem tots els passos a seguir per elaborar el pa, des de la mòlta, la farina, l'elaboració del pa, sense oblidar-nos de la fonts d'energia.
JO SÓC AIXÍ!!
Per confiar en nosaltres, per millorar l’autoestima, per tenir una actitud positiva, per automotivar-nos, per prendre decisions amb responsabilitat i confiança,... .PROJECTE MIRADES - La discapacitat comença en la Mirada de l'altre. (Osona)
“Mirades” és una activitat vivencial, dirigida al públic de secundària, amb l’objectiu d’experimentar, reflexionar i transcendir entorn de la discapacitat i la diversitat funcional.
La tardor i el Bastó a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. mitjançant una gincana esbrinarem els fruits, plantes silvestres, Arbres i fules diverses de la tardor.
JORNADA DE PORTES OBERTES EUSS, School of Engineering (16 de juny de 2026)
Coneix l'EUSS i la seva oferta formativa en enginyeries industrials. Vine a la Jornada de Portes Obertes del dimarts 16 de juny.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.