Resultats de la cerca
FINNELIS: L'economia de la casa
Aprenem a gestionar l'economia de la llar. Estalvia, pren decisions i utilitza els recursos de la vida diària per arribar a final de mes.
JOCS D' ORIENTACIÓ I GYMKHAMES
Proposta de jcs d' orientació amb bruíxola o sense, l' objectiu és potenciar l autonomia i el joc cooperatiu.
Alimenta la natura: Creació de menjadores per ocells
Construeix menjadores per ocells amb materials reutilitzats i descobreix quins ocells visitaran la teva creació, fent del teu entorn un lloc més acollidor per a la natura.
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Palanques, politges, engranatges i altres mecanismes
Activitat manipulativa per entendre el funcionament d’alguns mecanismes que tenen les màquines. Amb politges, engranatges i palanques gegants intentarem resoldre algunes preguntes i reptes.
Nou Itinerari d'Història per a la selectivitat
Aquesta activitat és un recorregut per les sales del Museu dedicades als segles XIX i XX,
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysItinerari: Què veig, què sé
Aprenem a interpretar
DESCOBRIM LA MÒMIA I L’ANTIC EGIPTE AL MUSEU
Activitat vinculada a l’arqueta de l’Antic Egipte per venir al museu a descobrir aquesta cultura mil·lenària a través del contacte amb les obres originals.
Visita dinamitzada a "Colors del món" - primària (2n i 3r cicle) i ESO (Tarragona)
Visita per descobrir el món del color a través de fotografies del National Geographic. L’alumnat aprèn a observar, interpretar i entendre els colors des d’una mirada artística i científica.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.