Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Correfogons
Taller concurs que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
L'energia pel canvi
L'activitat telemàtica "L'energia pel canvi" vol donar a conèixer la relació entre el consum energètic (i de recursos) i el canvi climàtic.
BALLANT'ESPRIU
Sinera, "Arenys" al revés, vista també al revés, pels ulls d'un infant. L'aigua, la sorra, les xarxes, el xiprés, les velles, els llençols al vent i la mort. Una proposta de dansa visual i tendre.
No ens cauen bé els esterotips de gènere
Una activitat participativa per reflexionar sobre com els estereotips de gènere limiten els infants a través dels esports, colors, jocs i publicitat, fomentant l’esperit crític i el respecte.
CANVI CLIMÀTIC I OCEANS
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle
Maletes didàctiques per experimentar amb l'Art
Tallers itinerants per investigar i experimentar l’art a partir de l’obra de dones artistes.
Visita guiada al NEAN Parc Prehistòric de Capellades
El NEAN Parc Prehistòric de Capellades és un espai educatiu on l’alumnat pot descobrir com vivien els nostres avantpassats a la prehistòria, amb tallers i visites a un jaciment real.
Visita dinamitzada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
TALLER D'INICIACIÓ AL TRAIL RUNNING
L'activitat física que ens apropa a la muntanya i, fins i tot, al cel.
Tecnologia hidràulica; la força de l'aigua
Conèixer el funcionament de l’energia hidràulica en la fàbrica tèxtil
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.