Resultats de la cerca
Experimentem amb el gravat
En aquest taller ens aproparem a la tècnica del gravat.
La distribució de l’aigua al món
L’objectiu d’aquesta activitat és fer reflexionar sobre la paradoxa de l’escassetat de l’aigua que hi ha al món i el fet de ser el planeta blau.
MATCH IMPRO
A través de diferents exercicis i dinàmiques teatrals els joves es podran endinsar en el món de la improvisació, una tècnica molt lúdica i de format concurs per a poder treballar la seva creativitat
Taller d'Astronomia on t'expliquem Els espectacles del cel amb astroxperiences.com
Descobreix els espectacles màgics del cel en el nostre Taller dissenyat per a estudiants de primària, secundària i batxillerat. Hi ha fenòmens astronòmics que es converteixen en autèntics espectacles
El tresor d'en Serrallonga
El recorregut ofereix una visió de l’evolució de Catalunya al llarg de l’edat moderna tot centrant-se, principalment, en aspectes socials i de vida quotidiana
Artesans i gremis a l'època medieval
Taller amb el qual ens endinsem en el món medieval per tal de descobrir la societat feudal amb els seus artesans i gremis. Posarem en pràctica un d'aquests artesanats: el vitrall.Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Girona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Després del Batxillerat, què? Com elaborar un pla de vida professional
Expliquem als estudiants com elaborar un pla de vida que reculli un esbós de les seves futures metes, habilitats i interessos.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.