Resultats de la cerca
Univers Gaudí amb Park Güell
La visita dinamitzada a G Experiència i el Park Güell vol donar a conèixer Gaudí d'una forma innovadora, mitjançant una activitat educativa-cultural adaptada les competències de cada nivell.
Sostenibilitat en joc
Una visita al museu que ens convidarà a repensar el fet de ser, de conviure, de conèixer i de fer en clau de sostenibilitat
Actuar sense parar! (Lleida)
Jugant a partir de tècniques teatrals
Aula UPF: conferències i tallers al teu institut
Conferències i tallers als instituts per apropar la UPF, oferint a l’alumnat de primer i segon de batxillerat una oportunitat única d’apropar-se al coneixement universitari sense sortir de l'institut.
Raquetes de neu
Activitats i dinàmiques en un entorn nival amb el Centre Excursionista de Catalunya, on a través de les raquetes podrem progressar per la neu de manera fàcil i segura
Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaJornada de Portes Obertes ADE (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Educant en igualtat 2
Pàgina on trobar recursos per per sensibilitzar i educar en igualtat a les escoles.
Visita guiada: La Farinera de Castelló d'Empúries
Visita a la fàbrica on aprendrem tots els passos a seguir per elaborar el pa, des de la mòlta, la farina, l'elaboració del pa, sense oblidar-nos de la fonts d'energia.
Experimentem amb el gravat
En aquest taller ens aproparem a la tècnica del gravat.
Mostrant 1-10 de 2.235 elements.