Resultats de la cerca
Com innovar i ser creatiu. T’hi atreveixes?
Aproximació al concepte d’innovació per crear productes o serveis de gran valor.
ORIENTACIÓ
Excursió de tot el dia a l'Escola de Natura Mas Pagès. L'activitat principal dura 4h i després complementem l'estada amb jocs i lleure. Hi ha la possibilitat de dinar a la casa o de portar-se'l de cas
No som mitges taronges, som fruites senceres
Programa de curtmetratges sobre vivències de l’amor lliures d’estereotips.
Descobreix Os de Balaguer fent una Gymkana Turística Digital!
La Gymkana és totalment gratuïta i per jugar-hi només necessites escanejar amb el teu telèfon mòbil el codi QR que trobaràs a la Gymkana d'Os de Balaguer.
EXCURSIÓ EN KAYAK A LA COVA DE L'ILLOT DEL CASTELLAR
L’Excursió a la Cova es una activitat de descoberta de les peculiaritats del Parc Natural del Cap de Creus a través de l’experiència inoblidable de navegar en caiac.
Com era una ciutat com Gerunda?
Descobrirem el procés de romanització del nostre territori amb la pràctica de la construcció d'una ciutat de l'época i l'experiència d'elaborar una calçada romana.El món dels peixos
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
ApS: Rehabilitació energètica
Projecte per aprendre diferents mesures de rehabilitació d'edificis per reduir el consum energètic i donar-les a conèixer a la comunitat. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
De l’engranatge a la programació
Recorregut per la tecnologia de manera pràctica i manipulativa.
Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.