Resultats de la cerca
La dansa dels cavallets de mar
Com ballen els cavallets de mar? Experimentem-ho!
El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.Premis Treballs de Recerca - àmbit científic i tecnològic
Premis als treballs de Recerca de caràcter científic i tecnològic
Mozart en vambes (Barcelona)
La vida i l’obra d’un rebel de la seva època
Un tresor pirata amagat als Jardins
Per trobar el mapa del tresor arriscat sense por!! Resol els enigmes i les pistes ....
El compositor a l'aula
Aquest taller pretén aportar un recurs a l'aula per treballar la creativitat dels estudiants de manera cooperativa, introduint les tècniques de composició contemporànies com a eix principal.
Ecosistemes i la cadena alimentària
Taller teòric i pràctic que treballa els ecosistemes, la cadena tròfica i on els participants podrán veure i interaccionar amb diferents animals vius.
Cosmètica Natural a Can Pidelaserra
Sense sortir de la granja escola obtindrem els productes per a la realitzacio de productes d´higiene i cosmética. Provem junts una dentrifici i una mascareta facial?
Tresors de l'art gòtic: l'Arqueta de Sant Martirià i el Retaule de Santa Maria de l'Escala
Descobreix l'art gòtic a través de dues peces emblemàtiques del Pla de l'Estany.
Menjar i no ser menjat
Estratègies dels éssers vius. Visita comentada
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.