Resultats de la cerca
Jocs tradicionals: A QUÈ JUGUEM?... i a què jugaven les nostres àvies i avis?
Omplim fins a 500 m² amb més de 30 jocs tradicionals, alguns d'ells a escala gegant, construïts de forma artesana emprant la fusta com a material respectuós i reciclat per a jugar.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Pedalant per la bassa
Ruta en bicicleta per la Tancada
Viatge al país de Marmarà
Teatre amb llum negra + visita guiada La Mariel ha perdut el seu peix imaginari, en Marmarà. Emprèn un viatge per cercar-lo, on viurà aventures sensacionals i descobrirà com es viu al fons del mar.
Visita aventura al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Aventura en grup pel nucli urbà de Sant Feliu Sasserra
Foley: sons i cinema (Barcelona)
Descobrint sons invisibles
Toca la llum
Descobreix la importància de la fotònica, la ciencia que estudia la llum, a través de la experimetació.
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloL'EMPATIA - Habilitat per a la vida
Activitat escolar amb la finalitat que l'alumne adquireixi habilitats empàtiques. Mirada oberta, comunicació efectiva i afectiva, No violència, millor convivència i clima a l'aula
Viu l'electricitat I
Experiments amb molta espurna
Artefacte: una casa objecte (Girona)
Taller creat per l’artista Regina Giménez
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.