Resultats de la cerca
L’art de veure-hi més enllà | Museu del Renaixement
Activitat per explorar el tapís "El triomf del Temps sobre la Fama" amb la metodologia VTS, fomentant l’observació, l’expressió oral, el pensament crític i el respecte a través de l’art.
STEAM: Les matemàtiques tecnològiques en equip
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostra l’exposició Les matemàtiques i la vida però, com ja sabem, són el llenguatge de la ciència i són bàsiques per la tecnologia i l’enginyeria.
D'on ve l'aigua de l'aixeta
Visitem la potabilitzadora!
ALICIA AL PAÍS DE LES MARAVELLES
Un espectacle basat en el conte de Lewis Carroll on la nostra protagonista, l'Alícia surt airosa dels desafiaments que se li presenten.
Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.Fem la castanyada
Arriba la castanyera i torrem castanyes..
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Taller Guardes del Clima per combatre el canvi climàtic
Recurs digital a fer a l'escola sobre bones pràctiques en les accions quotidianes i adoptar mesures per combatre el canvi climàtic i els seus efectes. Infants d'entre 9 i 12 anys. Taller de 2 h.
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Cada matí compta!
Taller participatiu per promoure bons hàbits saludables
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.