Resultats de la cerca
Descobrim l'Observatori Fabra
Aproximació a les principals tasques científiques que desenvolupa el personal de l'Observatori Fabra i al seu instrumental: astronomia, meteorologia i sismologia.
Anàlisi química de l’aigua
Aquesta activitat permet una aproximació a diferents tècniques d’anàlisi química d’aigües: colorimetries, volumetries, la utilització de diferents kits o aparells d’anàlisi, entre d’altres.
Itinerari: Observem i descobrim
Amb tots els sentits
Toc, toc! Qui hi ha?
Espectacle de titelles per a infants des d'1 anys fins a 7 anys. Obra educativa, lúdica i interactiva, que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
Cómic Jam ¡Hagamos un cómic!
Cómic Jam es un taller que trabaja sobre los elementos del lenguaje del cómic a través de un juego del tipo "cadáver exquisito".
LA RUTA DE LA CERÀMICA (Museu Deu)
Explicació de forma lúdica i didàctica de la història de la ceràmica al Vendrell.
La fàbrica tèxtil
Visita guiada per la important fàbrica tèxtil coneguda com a Vapor Aymerich, Amat i Jover de Terrassa
El conte, Fronteres Invisibles
L'objectiu és fer arribar el missatge als infants més petits. És per això que hem adaptat el joc de taula, reduint-lo i adequant-lo a la perspectivad’un infant, en aquest cas parlem de les migracions.
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.Mostrant 1-10 de 2.239 elements.