Resultats de la cerca
Viure en el passat
Visita comentada que recórre els principals espais del jaciment arqueològic i que ens apropa al coneixement de la vida quotidiana, els costums i creences de les antigues societats grega i romana.
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.HIC SUNT DRACONES
Una nova mirada a l’art medieval a partir de referents que són molt actuals per als i les alumnes.
Viu el transport públic
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els transports públics, especialment el tramvia, i crear un sentiment de pertinença per fomentar actituds i comportaments cívics en el seu ús.
Visita dinamitzada a “Còmic” (Girona)
Descobrint el novè art
Activitat Ipad Ral·li
La utilització del iPad com a element principal del joc permet una activitat original amb forta càrrega tecnològica L'app disposa de moltes d'opcions per aconseguir que els alumnes es diverteixin
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
Passejada Parcs i Platges del Poblenou
Passejada tranquil·la per les platges i parcs del litoral Barceloní, tot travessant el Parc del Fòrum de les cultures, i fins arribar a la desembocadura del riu Besòs.
Visites en grup a TV3
3Cat ofereix la possibilitat de visitar en grup les instal·lacions per descobrir de prop la televisió pública que cada dia arriba, amb continguts propis, a milers d'espectadors.
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.