Resultats de la cerca
Fem un retaule
El taller plàstic "Fem un retaule" està adreçat a grups de primària i secundària per tal d'apropar-nos a l'art i al món medieval tot analitzant un dels suports amb més difusió al gòtic: el retaule.
Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
Tastets d'enginyieria i ferrocarril
Per realitzar aquesta visita cal contactar directament amb el departament de comunicació de la UPC de Vilanova i la Geltrú, al telèfon 93 896 77 01
Visites en grup a TV3
3Cat ofereix la possibilitat de visitar en grup les instal·lacions per descobrir de prop la televisió pública que cada dia arriba, amb continguts propis, a milers d'espectadors.
De la cèl·lula a l'ADN
Taller de ciència on es treballaran diversos aspectes al voltant del nostre material genètic.Surime de Pentina el Gat
Teatre, música i titelles per nens de 3 a 7 anys. . Tres llenguatges escènics que es combinen per explicar una història emocionant i divertida que exposa conceptes com la rancúnia i el perdó.
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.Tallers de Percussió Corporal al propi centre
Tallers de Percussió Corporal al propi centre en una sola sessió d'1h per a tot Catalunya! En qualsevol data del curs i en l'horari que us convingui.
Que sabem del porno?
Dinàmica participativa
Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.Mostrant 1-10 de 2.239 elements.