Resultats de la cerca
L'aigua que usem
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i al Museu de les Aigües de Cornellà.
Ruta Josep Pla a Ullastret
Veniu a gaudir de paisatge, literatura i la ciutat ibèrica d'Ullastret.Apertix, competició de robòtica lliure
Competició de robòtica educativa oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
RIGOBERTA I EL WINDIGO
Un espectacle poètic i compromès que parla de consum responsable, canvi climàtic i drets humans, i que ens recorda que cada petita acció pot transformar el món
Circuits acrobàtics
Aventura entre arbres amb tres nivells diferents: Circuit Formiga, Circuit Esquirol i Circuit Guineu.
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Amb un 6 i un 4, una història del retrat (Tarragona)
Conferència amb Miquel del Pozo
DIVERSITAT AFECTIVA, SEXUAL I DE GÈNERE / LGTBI+
Aquest taller ofereix una aproximació respectuosa i sense prejudicis sobre la diversitat sexual i de gènere i promou la reflexió sobre les diferents violències que afecten al col·lectiu LGBTI+.
Tocats per la quimica!
Visita teatralitzada a l'exposició "Tot és química" per descobrir la química
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.