Resultats de la cerca
EXPERIMENTOS CON BURBUJAS
Taller sorprenent, sobre la tensió superficial de l'aigua, i com el detergent l'afecta fins a fer-ne bombolles.
Origami i Llegendes
Taller adaptable a tots les dificultats a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats: el tacte als dits ens guiarà.
Taller disseny i impressió 3D
Un taller pràctic on l’alumnat descobreix el món del disseny 3D i la impressió digital. A partir d’un repte creatiu, aprendran a modelar objectes amb eines digitals senzilles.
Saber versar (Tarragona)
Taller de poesia
Taller de mosaic i visita guiada a la Cripta
L'objectiu del taller és donar a conèixer la tècnica de mosaic utilitzada per Gaudí tant des d'un punt de vista teòric com pràctic. Els alumnes coneixeran també els materials i les eines utilitzades.
Pedals al parc de la Fontsanta
L'activitat "Pedals al parc" permet descobrir els beneficis i serveis ambientals i socials d'un espai verd urbà mentre es fa ús d'un mitjà de transport sostenible: la bicicleta.
L'ETAP pas a pas
Quins son els passos del cicle urbà de l'aigua
Jornada de Portes Obertes EDUCACIÓ (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualEl viatge de la gota d’aigua
El tast i l’olor de l’aigua ens ajudaran a descobrir el viatge que fa cada gota, en el seu cicle natural. Una activitat deductiva a partir de la pròpia experiència i materials de suport.
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.