Resultats de la cerca
Barranquisme al Freser
Descens del riu del Freser a Queralbs
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
La pilotada. Espai sensorial de 0 a 5 anys
Espai sensorial per descobrir el propi cos i les emocions a través de la interacció i el Joc amb diferents materials i amb les altres persones.
Drawing fashion. Iniciació a la il·lustració de moda
Els alumnes s'endinsen en la història de la il·lustració de moda, coneixen artistes destacats, treballen i experimenten amb materials i tècniques de les figures conegudes.
SUMA amb el català
Taller amè i divertit per reflexionar sobre la diversitat lingüística i la importància d'aprendre i parlar català.
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Taller de forja. L’ofici de ferrer en el món medieval
Convertiu-vos en ferrers medievals i elaboreu una eina de ferro a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda
Amors quotidians
Amors Quotidians és un projecte teatral juvenil que, amb la creació artística, desmunta el mite de l'amor romàntic i explora la microviolència de gènere.
Vet aquí el rock (Girona)
Bateria, ritmes i contes
Coneix la Potabilitzadora
Que és una ETAP?
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.