Resultats de la cerca
Les adoberies de Vic. Un viatge a l’època dels artesans de la pell
Visita-joc per apropar els infants al patrimoni industrial, a la història dels pellaires de la nostra ciutat i a la col·lecció d’objectes de pell del Museu de l’Art de la Pell.
Vine a fer de diable
Què és un diable? D'on treu el foc que llença? Descobriu el món dels diables i els correfocs en aquest taller ple d'espurnes.
Les innovacions a la prehistòria
Taller de caire pràctic per apropar la prehistòria de forma participativa, potenciant el treball manual, la interpretació i l'experimentació.Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
Avui fem de neolítics (aquesta activitat es combina amb un o dos tallers
Ens endinsarem en la prehistòria i més concretament en el neolític.De la cèl·lula a l'ADN
Taller de ciència on es treballaran diversos aspectes al voltant del nostre material genètic.PINTEM EL CAGANER A L'ESCOLA
Activitat educativa on deixar fluir la imaginació, on gaudir de la personalització del teu caganer, passar una estona de desconnexió i gaudir creant un dels personatges més mítics de la nostra cultura
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?SBONK - (UN ESPECTACLE PARTICIPATIU A LA TEVA ESCOLA) - CATALA /INGLES /CASTELLANO
Un espectacle infantil de teatre, clown, mim i visuals inspirat en els contes de Gianni Rodari i que parla d'ecologia, contaminació i que promou solucions per a un món millor, més net i més sa.
Joc de la xarxa tròfica del sòl
Contextualització de què és el sòl i quina funció fa a les nostres vides, perquè és important i quin és el seu vincle amb el canvi climàtic a través d'un joc de taula
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.