Resultats de la cerca
OMBRES DE DINOSAURE
Es tracta d'una activitat original on es fa servir d'una disciplina artística (el teatre d'ombres xineses) per a explicar un concepte científic (l'evolució dels dinosaures).
El cos humà. Com sóc jo?
Visita per conèixer millor el cos humà
Fem un retaule
El taller plàstic "Fem un retaule" està adreçat a grups de primària i secundària per tal d'apropar-nos a l'art i al món medieval tot analitzant un dels suports amb més difusió al gòtic: el retaule.
VISITA A UNA CENTRAL HIDROELÈCTRICA
El recorregut per la central el fa un tècnic de la mateixa instal·lació que us ajudarà a entendre com funcionen aquest tipus de centrals des de dins.Més que tela!
L'activitat permet aprofundir sobre les característiques, l’impacte social i ambiental, l'origen i la confecció de la roba que utilitzem a diari i aprendre com podem reduir i prevenir la generació de
Tast d’aigua
Coneixerem a partir d’un tast científic, les propietats de l’aigua, i com de diferent pot resultar segons el seu origen i mineralització.
Com ens relacionem a través de les pantalles?
Activitat format xerrada participativa amb l'alumnat.
PIANO CLOWN CONCERTO
Un espectacle diferent, sense paraules. Música i Clown creen una simbiosi en l’escenari poques vegades vista. Tot el que succeeix en el seu món és diferent
LA TAULA CUBISTA
Taller d'art sobre el moviment cubista de Picasso
Terrari virtual
Programarem un terrari virtual i farem servir un termòmetre connectat a una placa controladora per mesurar la temperatura i tractar de mantenir-lo en un nombre determinat de graus.
Mostrant 1-10 de 2.235 elements.