Resultats de la cerca
Sonda estratosfèrica - Disseny, construcció i llançament!
Dissenyareu, construireu i enviareu la vostra sonda estratosfèrica a l'espai a una alçada de 30 km. Fareu fotografies increïbles, seguint els mateixos procediments d'enginyeria que la NASA!
Jornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
La memòria històrica (Tarragona)
Cinema i debat amb Jordi Bartolí, fotoperiodista i nebot de Josep Bartolí
Rutes en bicicleta pel Delta de l'Ebre
Voleu conèixer el Delta de l'Ebre a cop de pedal? Aquesta és la vostra activitat! Diferents rutes per conèixer diferents parts del Delta. Ens adaptem!
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.L'essència dels residus
L 'activitat telemàtica "L'essència dels residus" vol donar a conèixer el valor dels residus com a recurs per entendre la necessitat de reduir-ne la generació, així com donar eines per fer-ho.
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Aventura't al TRAM
L'objectiu de l'activitat és aprendre a planificar i fer un desplaçament en tramvia, per tal de fomentar l'autonomia dels participants i el civisme a l'hora de viatjar.
La Polsina viatja pel temps
Viatja amb la Polsina des de l'edat antiga fins a l'època medieval.
En busca del Tió
El taller de tions és una activitat adreçada a infants que volen venir a buscar el seu tió. Es tracta de fer una petita excursió seguint un mapa per arribar al lloc on es troba el tió.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.