Resultats de la cerca
LES ARRELS DEL PENEDÈS
Visita guiada a l’exposició estable Les arrels. Si gratem amb força la terra, sovint hi apareixen objectes que ens obren la porta a un món desconegut, com és el nostre passat.
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaQUI HA PASSAT PER AQUÍ? - FAUNA
Els alumnes investigaran espècies de fauna amb jocs, guies de camp i material manipulatiu, identificant rastres i hàbits de cada espècie. Acabaran creant la seva pròpia petjada de fang.
La Riera Major, un ecosistema únic. La qualitat de l'aigua
Ens acostarem a la Riera Major per descobrir el bosc de ribera com a ecosistema. Alhora, determinarem la qualitat de l'aigua mitjançant dues tècniques ben diferents, els reactius i els bioindicadors!
Activitats i estades de neu a La Cerdanya
Gaudeix amb el teu grup o escola d'un o varis dies a La Cerdanya esquiant a La Molina o Masella i realitzant altres activitats de lleure. Monitoratge 24h!
EXPLORA. IMMERSIÓ A LA MEDITERRÀNIA
Aquesta activitat immersiva converteix el planetari del museu en un immens oceà on l'alumnat podrà conèixer la gran biodiversitat que pobla el mar.
Taller Excavem el Miocè al CRIP
Trobar un fòssil no és una feina fàcil. Cal saber on buscar però també com fer-ho. I un cop trobat, la feina no s’acaba, de quin animal era aquell ós petrificat? Sigues paleontòleg per un dia!
L'AVENTURA ARQUEOLOGICA
Un joc de descoberta divertit, d’equip i participatiu. Coneixereu el nostre Poble i els petits secrets que atresora d’una manera diferent.
Escola de pesca
Una experiència per aprendre sobre la pesca sostenible, els peixos del Mediterrani i la riquesa del Parc Natural que ens envolta.
COMPRA DE MANERA SOSTENIBLE
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.