Resultats de la cerca
Reptes de la prehistòria
L'activitat s'organitza a partir de tres dinàmiques que es duran a terme a sales i/o al taller d'història.
HIC SUNT DRACONES
Una nova mirada a l’art medieval a partir de referents que són molt actuals per als i les alumnes.
El joc del Triviclimàtic. Taller sobre sostenibilitat
El triviclimàtic és un joc cooperatiu en què els infants aniran responent preguntes de temàtica mediambiental i sobre l'emergència climàtica,amb l'objectiu d'aconseguir punts de forma cooperativa.
Promoció de la lectura: maleta viatgera, amb llibres especials d'arreu del món. Contacontes
Es convida als nens a obrir llibres, ja que mai no saben què hi podran trobar! Presentació de llibres molt especials d'arreu del món
Audició sensorial de música i dansa africana
Audició sensorial de música i dansa africana
L'Animalada
És una fauna mecànica interactiva que consta d’una col·lecció itinerant de 25 jocs autònoms de gran format.fets amb materials recuperats.
Del sílex al xip
Al llarg de la humanitat, l'home sempre a anat millorant les seves eines per tenir una vida més confortable.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
Meandre de Flix en kaiac
Remant en la Reserva Natural de Sebres. Els nens fan la travessa per tot l' espectacular Meandre que descriu el riu Ebre a Flix.
XERRADA PANTALLES I EDUCACIÓ
- Xerrada sobre el perquè no utilitzar pantalles per educar - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 24 anys - Aforament il·limitat.
Mostrant 1-10 de 2.235 elements.