Resultats de la cerca
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
Scape Room Desescapa't
A partir del joc de pistes Desecapa't, es treballa la geologia de la zona i la descoberta de perquè a Gerri de la Sal es pot fer sal, fet que ha marcat la història i l'economia de la gent del poble.
Un matí a la potabilitzadora
Descobrim el procés de potabilització.
Iniciació a l'esquí de fons a la Cerdanya
Un descobriment de l'esquí de fons com a modilat d'esport d'hivern, en un entorn segur i controlat.
EL PEIX IRISAT
Un espectacle de teatre i titelles inspirat en els contes il·lustrats de Marcus Pfister, que ens ajudarà a descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
CURSA D'ORIENTACIÓ I ARTESANIA AL POBLE ESPANYOL
Us atreviu a conèixer el Poble d'una manera ben diferent? Sabríeu guiar-vos només amb un plànol i una brúixola? Orientació, col·laboració i iniciativa es combinen en aquesta activitat en petits grups!
Taller d'Astronomia on t'expliquem Els espectacles del cel amb astroxperiences.com
Descobreix els espectacles màgics del cel en el nostre Taller dissenyat per a estudiants de primària, secundària i batxillerat. Hi ha fenòmens astronòmics que es converteixen en autèntics espectacles
El món de la cèl·lula (Barcelona)
Observacions microscòpiques
Feltre: fem teixit sense teixir!
Crearem un dels teixits més antics de la humanitat: el feltre
Descobreix el món de l’arqueologia a través del jaciment de Puig Ciutat
Taller-Presentació que permet portar l’arqueologia i Puig Ciutat a la vostra classe.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.