Resultats de la cerca
Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.El cicle de l'aigua: finit o infinit?
En aquesta activitat es repassa el cicle integral de l’ aigua i es posa el focus en les pràctiques socials que requereixen aquest recurs.
El món a l'aula - Saps què ha passat?
Desperta la curiositat dels nens i nenes de primària
Surime de Pentina el Gat
Teatre, música i titelles per nens de 3 a 7 anys. . Tres llenguatges escènics que es combinen per explicar una història emocionant i divertida que exposa conceptes com la rancúnia i el perdó.
Visita dinamitzada a “Veus del Pacífic” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
La creació i la innovació en les cultures oceàniques
Astronomia. Taller de coets d'aigua "Astronàutica"
Crea, construeix, decora el teu propi coet. Apropa't fins a la base de llançament. Tot està a punt! 5, 4, 3. 2. 1. 0 enlairament. El coet surt volant fins a tocar els estels.
El castell de Montesquiu | Viatgers en el temps (ESO i batxillerat)
Un joc cooperatiu que convida a descobrir i ordenar la història del castell, caldrà fer servir l’enginy i treballar en equip.
Mira com sona. Un joc entre el so i la imatge
En aquest taller ens iniciarem en la dimensió sonora, jugarem a escoltar el nostre entorn i ens fixarem en allò que ens passa desapercebut.
De flor en flor, els pol·linitzadors
Els insectes pol·linitzadors duen a terme una tasca molt important.
So i acústica (Lleida)
Experiments per investigar el so
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.