Resultats de la cerca
Què diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.
Concert didàctic - VENTOLERA
Concert didàctic amb música en directe. Tres músics i més de 15 instruments de la família de vent.Xerrades i tallers: Migracions, irregularitat i refugi
T’oferim xerrades per a conèixer i reflexionar sobre la realitat de les migracions i el refugi, i promoure així els valors de la convivència i l'acollida en una societat diversa com la nostra.
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.Visita dinamitzada: Joc de Farinons
El motor del joc són els farinons, uns petits follets que viuen a la farinera, perquè els hi encanta el pa. Són molt entremaliats i força bromistes, ja ho descobrireu!!!
RESERVA DE SEBES EN BICICLETA
La Reserva Natural de Sebes inclou la visita al Centre d´Interpretació del camí de Sirga.
Ruta en bicicleta per la floració dels arbres fruiters
Espectacular ruta en bici. Molt senzilla i apta per a tothom. Això sí: només disponible sobre el mes de març que és quan els presseguers comencen a florir. Per les poblacions d'Aitona o Benissanet.
Mira, toca i descobreix els rèptils i amfibis
Taller d'animals vius a l'aula
Taller de química: el canvi químic
Taller per comprendre els avenços científics i les aplicacions actuals de la química.
Les Formes de l'Aigua
Taller manipulatiu
Mostrant 1-10 de 2.235 elements.