Resultats de la cerca
DIBUIXEM SOBRE CERÀMICA AL POBLE ESPANYOL
Sabeu què és una rajola? Veniu i descobrireu com és una rajola abans de coure i amb quines eines podem treballar-la. Voleu fer-ne una? Endavant! Després de coure-les les enviarem a l'escola!
Planetari Mòbil ambiental
Planetari per muntar dins el centre educatiu. dues propostes d'Educació adaptades a cada nivell.
ESCOLARS – Ratera (4 dies - 3 nits)
Gaudeix d'una estada de 4 dies i 3 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida segons l'edat i necessitats. Oferim monitoratge 24h
NASA per a infantil
Recursos online per a treballar l'astronomia a infantil.
Elmer, l'elefant de colors
Conte teatralitzat per a infants des de 2 fins a 8 anys.
Exploradors de l'Estany
Descobrim tot el què ens amaga l’Estany i el seu entorn! En el Museu Darder ens endinsarem en la recerca del fons de l’Estany, la seva vegetació i la fauna.Visita romana
Visita dinamitzada que proposa la descoberta del jaciment arqueològic amb un antic habitant de la ciutat romana, per a comprendre de primera mà com era la vida en aquest indret fa milers d'anys.
HOKA HEY! La cançó del bosc: la cantata conjunta de Cicle Mitjà i Superior
Protagonitzeu un gran concert juntament amb centenars d'alumnes d'arreu del país, per cantar les aventures de 3 nens indis en defensa del bosc: un coratjós al·legat a favor de la natura!
STEAM: Bits, volts i ones, la màgia de les comunicacions
Números i formes, àlgebra i geometria, conformen el llenguatge de la ciència, la tecnologia i l’enginyeria que ens permeten comunicar-nos a curta i llarga distància.
Projecte Cossos
Cossos és un taller que reflexiona sobre el cos, trencant la idea de cos normatiu. Amb el debat i l'expressió, busca nous models positius i visibilitza microviolències vers els cossos dissidents.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.