Resultats de la cerca
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
El desconegut món del plàncton oceànic (Lleida)
Com el podem conèixer i què representa per a l'ecosistema
ELS CUCS DE SEDA
Els infants rebran una informació incial sobre els cucs de seda i se'ls mostraran les activitats que farem a continuació.
Dipòsit controlat de la Vall de Joan
En aquesta visita guiada els participants podran conèixer millor el model metropolità de gestió de residus municipals a través d'un dipòsit controlat i clausurat l'any 2006.
Taller: Com funciona un molí
Els nens i nenes, organitzats per parelles, construeixen una maqueta d'un molí fariner ajudats d'un dibuix i de les instruccions del monitor.
Històries gegants: Canigó i L'Atlàntida
Amb l'acompanyament de la música i d'un gran llibre il·lustrat, la rondallaire condueix els infants al món fantàstic dels grans clàssics creats per Jacint Verdaguer.
Live worksheets. Fitxes interactives
Exercicis interactius de diferents continguts educatius i diferents nivells i idiomes per compartir amb els infants i alumnes.
TALLER "D'YNDIANES" (estampació tèxtil)
Activitat que combina molt bé els aspectes científics, històrics i tècnics amb la dimensió participativa, pràctica, lúdica com creativa.Jornada d'aventura a l'escola (festes final de curs, festa de l'esport, muntatges, etc.)
30 anys d’experiència dissenyant i coordinant activitats diverses per a escoles de tot Catalunya, avalen un equip tècnic professional centrat en la seguretat.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.