Resultats de la cerca
L'ESCULTURA AL CARRER_Infantil (Museu Deu)
Els alumnes acompanyats de l’educador del Museu Deu fan un recorregut per la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Ruta Illa de Gràcia en Caiac (Delta de l'Ebre)
Ruta en caiac, per a grups, que voreja la Illa de Gràcia al Delta de l'Ebre. Inclou guia acompanyant, tot el material per realitzar l'activitat i assistència durant el recorregut.
Gas i petroli
Visita temàtica on s’explica l’ús de diferents energies fòssils: el gas ciutat, el petroli i el gas natural
Planetari Bombolla
Activitat d'iniciació astronòmica
AiguaNatura: explorant l'aqüicultura i l'aquaponia als Ports
Sostenibilitat, peixos d'aigua dolça i tallers pràctics on entendreu els beneficis de l’aquaponia i la simbiosi dels peixos i les plantes per a un cultiu sense terra ni pèrdua d’aigua.
Mirades Ordenades
Descobreix aquesta singularitat vegetal única al món
Dones que van trencar el silenci
Investiga i dona veu a les dones pioneres del rock i el blues. Una activitat cooperativa per visibilitzar el seu llegat i treballar habilitats digitals i comunicatives.
Màscara de Carnestoltes amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb JumpingClay on realitzem una màscara de Carnestoltes.Pere el Saliner: la llegenda del descobriment de la sal
Recorregut pel nucli antic i el Castell, amb l'explicació de la llegenda de Pere el Saliner. La finalització de l’activitat es durà a terme al Casinet, que inclourà un recipient de sal personalitzat
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.