Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Els veïns de La Pedrera
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.
TALLER BUSCANT A GOOGLE
- Taller sobre negocis basats en les dades i la publicitat - 1 hora de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 10/20 persones màxim
MATEMÀGIA, Art i Ciència!!
La màgia i les matemàtiques es donen la mà... demostrant que juntes poden ser increïbles!!
Constructors de somnis
Un espectacle-taller per treballar els minimons en un marc escènic de conte.
El procés tèxtil de la llana
Visita guiada a l'espai expositiu dedicat a la fàbrica tèxtil
Surime de Pentina el Gat
Teatre, música i titelles per nens de 3 a 7 anys. . Tres llenguatges escènics que es combinen per explicar una història emocionant i divertida que exposa conceptes com la rancúnia i el perdó.
Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.
Gabriel Lluelles, dissenyador industrial
Visita guiada per l’exposició que mostra els electrodomèstics més representatius creats pel dissenyador català Gabriel Lluelles
Jo canto ABBA (Girona)
Un acostament a la cultura musical anglosaxona d’una manera lúdica
Mostrant 1-10 de 2.236 elements.