Resultats de la cerca
BATUTS VERDS A L'AULA
Fomentar l'alimentació saludable és fàcil amb batuts!
Programació amb Scratch: Imatges boges
Amb l'eina Scratch crearem una pantalla animada a mode de mini joc que ens servirà per dissenyar animacions curtes que responen al teclat.Les adoberies de Vic. Un viatge a l’època dels artesans de la pell
Visita-joc per apropar els infants al patrimoni industrial, a la història dels pellaires de la nostra ciutat i a la col·lecció d’objectes de pell del Museu de l’Art de la Pell.
So i acústica (Lleida)
Experiments per investigar el so
Visites per a grups i centres educatius a "Coco Fusco. He après a nedar en sec" al MACBA
L’obra, l’activisme i la crítica institucional de Coco Fusco ens ajuden, des dels anys vuitanta, a desmitificar la multiculturalitat de l’art com a institució. A través de la performance i el videoart
Mengem en colors (Tarragona)
Aprenem ciència amb els aliments!
La descoberta del Pailebot Santa Eulàlia
Com és un vaixell de principis del segle XX? Quina tecnologia portava? I en l’actualitat, quina tecnologia li permet navegar amb seguretat? Quins són els principals elements de comunicació a bord?
Toca la llum
Descobreix la importància de la fotònica, la ciencia que estudia la llum, a través de la experimetació.
Pack Màgic a l'escola. Una plataforma de cinema en línia
Pack Màgic a l’escola és una plataforma de cinema en línia adreçada a Educació infantil i primària.
De la imaginació a la pantalla (Girona)
Introducció al cinema fantàstic
Mostrant 1-10 de 2.233 elements.