Resultats de la cerca
ESCRIPTURA I MONEDA: LES PISTES PER ARRIBAR AL PASSAT!
Coneixerem l’origen de l’escriptura ibèrica i el seu alfabet per aprendre a escriure i llegir inscripcions en diferents tipus de suport com les tauletes de cera o les monedes.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Pedalant per la bassa
Ruta en bicicleta per la Tancada
Aprenem a ballar sardanes
Amb quins passos es balla una sardana? I què és un concurs sardanista? Descobriu el món de la sardana en un taller dinàmic i ple de ritme en què els punts i la germanor seran molt importants.
Un món per explorar
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
El món a l'aula - La Notícia de la Setmana
Treballa la notícia de la setmana a l’ESO i batxillerat
L'ART DEL CUIR AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu les potencialitats artístiques que té el cuir? Acompanyeu-nos a crear una peça única, personalitzada posant a prova la nostra creativitat. Després coneixerem a l'artesà i el seu ofici.
SCAPE VILLAGE AL POBLE ESPANYOL
Versió pròpia i adaptada del famós joc ScapeRoom. Joc participatiu i històric a partir de Cicle Superior.
Entre ametllers, pistatxers i oliveres
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca de Mas de Colom
Fritz Haber, cara i creu del nitrogen
Fritz Habe va contribuir a la fabricació a gran escala d'adobs per a l'agricultura, i , al mateix temps, és considerat el pare de la guerra química.
Modernisme i modernitat
Visita dinamitzada a l'arquitectura de CaixaForum
Mostrant 1-10 de 2.241 elements.