Resultats de la cerca
Museu de la fruita i de l'alimentació saludable de Catalunya
Descobreix cinc espais que t'endinsaran en l'univers de la fruita i els hàbits saludables resseguint el camí que recorre la fruita des del camp fins a casa nostra.Dones científiques al llarg de la història
Taller ple de la història i experimentació científica amb les aportacions de dones científiques
La Fàbrica de l'Aigua
Activitat matinal per infantil
«Fem Caramelles!» Descobrim una tradició viva de Súria
Activitat participativa per descobrir les Caramelles de Súria a través del joc, la música i la creativitat.
Cap aquí i cap allà
Des de l'aparició de la roda fins els transports del segle XXI
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.Visita dinamitzada: “Talking brains” (Lleida)
Un viatge a l’interior del nostre cervell
Garrtoxa Terra de volcans
Proposta de treball de síntesi
Visita a l'exposició "La Sèquia i l'aigua "
La Séquia porta l’aigua a Manresa des del segle XIV. Tot visitant l’exposició, i acompanyats d’uns quaderns didàctics, podrem aprofundir en la seva construcció.
Tallers escolars de ciència
Els tallers permeten experimentar i practicar els diferents aprenentatges científics. Tenen una durada d’entre 1h i 1,5h i tot el material és a càrrec de Cel Obert.
Mostrant 1-10 de 2.241 elements.