Resultats de la cerca
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (II)
Descobrir el món de la natura mitjançant un joc de pistesAPRENEM A NAVEGAR
El Far de Formentera es converteix en un vaixell escola on l'alumnat aprèn a navegar a vela i amb els instruments tradicionals, per les aigües interiors del Port de Barcelona.
L'escriptura medieval
Apropament al mòn medieval a través de l'escriptura, activitat pròpia dels monjos. L'alumnat reproduirà textos medievals usant els materials propis de l'època.Ecoparc de la Zona Franca (Barcelona)
L'Ecoparc de Barcelona duu a terme un procés de pretractament per als residus provinents de la fracció; resta recollida amb el contenidor gris.
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.Armstrong, un musical molt espacial
Una aventura galàctica amb humor, acció i somnis d’alçada! La Piper vol ser astronauta com el seu avi, però uns hackers ho volen impedir. Prepara’t per enlairar-te cap a la Lluna!
Elles en la ciència
Aportacions imprescindibles de les dones a la ciència
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
L'ànima de la Muntanya
L’ànima de la muntanya Audiovisuals: Les dones d'aigua, en Joan Serrallonga i les bruixes de Viladrau. Sales ambientades amb jocs de llum i hol·logrames. S'ofereixen sortides guiades relacionades.
Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenera
Generador d'operacions matemàtiques amb solució
Mostrant 1-10 de 2.241 elements.