Resultats de la cerca
CURS EN LÍNIA "EDUCACIÓ HUMANITÀRIA: DRETS HUMANS, ÈTICA AMBIENTAL I PROTECCIÓ" ANIMAL
Formació innovadora per a treballar de manera transversal els drets humans, el medi ambient i la defensa dels altres animals a partir de l’empatia. Inclou un programa d’d’aplicació a l’aula.
Balaguer, la ciutat daurada
Visita guiada i taller de recera d'or
Siguem llenguaferits!
Taller amè sobre diversitat lingüística i la situació del català
Construïm refugis pels insectes. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem el món dels artròpodes i construirem refugis per atraure a aquests animals i fer més rics els espais verds de l'escola.
L'art de modelar
Taller de modelat amb fang en què els alumnes valoren la feina de l'escultor i aprenen la metodologia del treball per fer una obra.CURSA D'ORIENTACIÓ I ARTESANIA AL POBLE ESPANYOL
Us atreviu a conèixer el Poble d'una manera ben diferent? Sabríeu guiar-vos només amb un plànol i una brúixola? Orientació, col·laboració i iniciativa es combinen en aquesta activitat en petits grups!
Passejada Parcs i Platges del Poblenou
Passejada tranquil·la per les platges i parcs del litoral Barceloní, tot travessant el Parc del Fòrum de les cultures, i fins arribar a la desembocadura del riu Besòs.
Els límits estan a la teva ment
A partir d'experiències personals es teixeix el guió d'aquesta xerrada on apareixen les dues branques que caracteritzen el protagonista: la consciècnia vers la discapacitat i el sentit de l'humor.
Taller "El proper" pastisseria educativa
Descobrint sabors, textures i aromes. Taller de sensibilització per infants, famílies i/o centres educatius per explorar sabors, textures i aromes amb els ulls tancats.
VICUS. UNA CIUTAT EN JOC!
Una activitat de gamificació on els alumnes descobriran l’època medieval a través del joc. Proves, reptes, premis i recompenses on el treball col·laboratiu serà clau per arribar a un acord.
Mostrant 1-10 de 2.225 elements.