Resultats de la cerca
Les mil cares dels jardins de Cap Roig
Visita els jardins i experimenta amb la naturalesa
Dones invisibles. Una altra perspectiva del passat
La manera com ens han explicat la història moltes vegades ha exclòs col·lectius l’aportació dels quals no s’ha considerat rellevant. Són els invisibles de la Història.
Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.Visita a la potabilitzadora de Manresa
Visitem les instal·lacions on es potabilitza l’aigua de consum humà de Manresa, que arriba a la ciutat des del Llobregat mitjançant la Sèquia i és embassada al llac artificial de l’Agulla.
GLU, el viatge d'una goteta d'aigua
Glú, es un espectacle de proximitat. Un conte sobre el cicle de l'aigua, ecològic, emocionant, Narració, titella, i pintura en directe. Ideal per a Cicle Infantil i Primer cicle de Primària.
Belluguem el cos!
Taller d’expressió corporal conduït per actors, on els nens i les nenes descobreixen com es relacionen i funcionen les diferents parts del cos.
So i acústica (Barcelona)
Experiments per investigar el so
El món a l'aula - Ara ve...
En el seu blog. l'editorial "El text - La galera" proposen idees i recursos per treballar amb els més petits
Visita a l'exposició "La Cinteria"
A través d’una extraordinària col·lecció de telers i màquines de cinteria podrem conèixer l’evolució tecnològica, social i històrica d’aquesta indústria.
INTERSECCIONALITAT #STOP DESIGUALTATS
Aquesta activitat introdueix la perspectiva interseccional, promovent una reflexió crítica sobre privilegis, opressions i resistències que afecten o són exercides per tothom.
Mostrant 1-10 de 2.225 elements.