Resultats de la cerca
Amb un 6 i un 4, una història del retrat (Tarragona)
Conferència amb Miquel del Pozo
El català a les aules
Activitat per reflexionar sobre els hàbits lingüístics dins l'escola.
Visites en grup a Catalunya Ràdio
3Cat ofereix la possibilitat de visitar en grup les instal·lacions per descobrir de prop la ràdio pública que cada dia arriba, amb continguts propis, a milers d'oients.
Com funciona el port?
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, el seu funcionament i les infraestructures actuals i les zones d’ampliació
La religió és cultura
La diversitat religiosa a Catalunya
Reaccions químiques (Tarragona)
Química experimental
Catedral en construcció. Bastint la Seu
Descobrirem la Catedral de Tarragona mitjançant un joc de roll que ens permetrà ficar-nos a la pell dels personatges històrics que la van construir.
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
MÓN SANT BENET: Experiència Fundació Alícia
Visita guiada a la Fundació Alícia
Clastify: recursos per a batxillerat internacional
Plataforma educativa en línia dissenyada per ajudar especialment estudiants de Batxillerat Internacional i qualsevol altre batxillerat per a millorar els seus treballs acadèmics.
Mostrant 1-10 de 2.225 elements.